Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery do HP, Tusze do HP » Tonery zamienniki » Zamiennik HP CE314A bęben Asarto do drukarki HP Colour LaserJet CP1025, CP1025nw HP Colour LaserJet Pro MFP M176n, M177fw, M175a, M175n
Kontakt
Kategorie
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Zamiennik  HP CE314A bęben  Asarto  do drukarki HP Colour LaserJet CP1025, CP1025nw  HP Colour LaserJet Pro MFP M176n, M177fw, M175a, M175n

Zamiennik HP CE314A bęben Asarto do drukarki HP Colour LaserJet CP1025, CP1025nw HP Colour LaserJet Pro MFP M176n, M177fw, M175a, M175n

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-LH126D

Kod EAN: 5901741411191

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 241,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
AS-LH126D  bęben  Asarto   HP CE314A 

Do drukarek:
HP Colour LaserJet CP1025, CP1025nw HP Colour LaserJet Pro MFP M176n, M177fw, M175a, M175nw HP Colour LaserJet Pro MFP M275, M275nw


Wydajność: 140 000 stron przy 5% pokryciu


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu