Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacja towaru
Kontakt
Kategorie
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...

Reklamacja towaru

Wszystkie towary dostępne w sklepie internetowym AMIDRUK.PL objęte są gwarancjami ich producentów. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie ogranicza ani nie wyłącza odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi. W przypadku , gdy została zrealizowana sprzedaż, która nie jest sprzedażą konsumencką, przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym zostają wyłączone. Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) konsumentowi przysługuje prawo do reklamacji z tytułu rękojmi. Konsument ma prawo zgłosić reklamację z tytułu rękojmi, jeśli zakupiony produkt posiada wadę fizyczną lub prawną, o której konsument nie wiedział w chwili zawarcia umowy sprzedaży. Reklamacje z tytułu rękojmi można wysłać na adres e-mail: amidruk@amidruk.pl lub w formie pisemnej na adres: PRINTLAND, ul. Bystrzycka 69c, 54-215 Wrocław. Klient może zgłosić żądanie obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, chyba że firma PRINTLAND niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na nowy lub wolny od wad.
 
Zgłaszane reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamowanego produktu. Jeżeli w ciągu 14 dni firma PRINTLAND nie rozpatrzy reklamacji, będzie to znaczyło, że reklamacja została uznana jako zasadna. Firma PRINTLAND nie ma obowiązku zapewnienia towaru zastępczego na czas rozpatrzenia reklamacji.
 
Reklamowane produkty należy przesłać na adres:

PRINTLAND
ul. Bystrzycka 69c
54-215 Wrocław

Zasady rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych:
1. Każdą reklamację przed odesłaniem produktu należy zgłosić wraz z krótkim opisem uszkodzenia/wady wysyłając wiadomość e-mail na adres amidruk@amidruk.pl lub telefonicznie pod nr tel. 71 790 43 77 (opłata za zwykłe stacjonarne połączenie telefoniczne). Reklamowany produkt należy dostarczyć w oryginalnym opakowaniu lub innym zapewniającym odpowiednie zabezpieczenie na koszt firmy PRINTLAND kurierem DPD Polska - po wcześniejszym umówieniu terminu odbioru przez kuriera paczki z reklamowanym produktem klienta.
2. Reklamowany produkt należy dostarczyć wraz z opisem uszkodzenia, dowodem zakupu (faktura VAT / paragon) przekazanym podczas realizacji zamówienia. Reklamacje bez tych dokumentów nie będą rozpatrywane.
3. W miarę możliwości produkt należy dostarczyć wraz próbnym wydrukiem z drukarki wykorzystującej reklamowany kartridż/toner.
4. Firma PRINTLAND nie przyjmuje zgłoszeń reklamacyjnych za pobraniem.
5. Po rozpatrzeniu reklamacji oraz wykonaniu ewentualnej naprawy gwarancyjnej lub wymianie produktu na nowy, produkt przekazywany jest Klientowi osobiście w siedzibie PRINTLAND lub za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera DPD Polska na koszt firmy PRINTLAND.

Ewentualne spory związane z realizacją zamówień i reklamacji świadczonymi przez firmę PRINTLAND będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient, który jest konsumentem w rozumieniu prawa może skorzystać z pozasądowego sposobu rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia ewentualnych roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Wrocławiu (50 - 069 Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich 15 a). Informacje na temat trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” oraz pod adresem wiih.ibip.wroc.pl/public/?id=72314.

Przejdź do strony głównej
Zarządzaj ciasteczkami
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ