Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacja towaru
Kontakt
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Chmura tagów

Reklamacja towaru

Wszystkie towary dostępne w sklepie internetowym AMIDRUK.PL objęte są gwarancjami ich producentów. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie ogranicza ani nie wyłącza odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi. W przypadku , gdy została zrealizowana sprzedaż, która nie jest sprzedażą konsumencką, przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym zostają wyłączone. Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) konsumentowi przysługuje prawo do reklamacji z tytułu rękojmi. Konsument ma prawo zgłosić reklamację z tytułu rękojmi, jeśli zakupiony produkt posiada wadę fizyczną lub prawną, o której konsument nie wiedział w chwili zawarcia umowy sprzedaży. Reklamacje z tytułu rękojmi można wysłać na adres e-mail: amidruk@amidruk.pl lub w formie pisemnej na adres: PRINTLAND, ul. Bystrzycka 69c, 54-215 Wrocław. Klient może zgłosić żądanie obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, chyba że firma PRINTLAND niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na nowy lub wolny od wad.
 
Zgłaszane reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamowanego produktu. Jeżeli w ciągu 14 dni firma PRINTLAND nie rozpatrzy reklamacji, będzie to znaczyło, że reklamacja została uznana jako zasadna. Firma PRINTLAND nie ma obowiązku zapewnienia towaru zastępczego na czas rozpatrzenia reklamacji.
 
Reklamowane produkty należy przesłać na adres:

PRINTLAND
ul. Bystrzycka 69c
54-215 Wrocław

Zasady rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych:
1. Każdą reklamację przed odesłaniem produktu należy zgłosić wraz z krótkim opisem uszkodzenia/wady wysyłając wiadomość e-mail na adres amidruk@amidruk.pl lub telefonicznie pod nr tel. 71 790 43 77 (opłata za zwykłe stacjonarne połączenie telefoniczne). Reklamowany produkt należy dostarczyć w oryginalnym opakowaniu lub innym zapewniającym odpowiednie zabezpieczenie na koszt firmy PRINTLAND kurierem DPD Polska - po wcześniejszym umówieniu terminu odbioru przez kuriera paczki z reklamowanym produktem klienta.
2. Reklamowany produkt należy dostarczyć wraz z opisem uszkodzenia, dowodem zakupu (faktura VAT / paragon) przekazanym podczas realizacji zamówienia. Reklamacje bez tych dokumentów nie będą rozpatrywane.
3. W miarę możliwości produkt należy dostarczyć wraz próbnym wydrukiem z drukarki wykorzystującej reklamowany kartridż/toner.
4. Firma PRINTLAND nie przyjmuje zgłoszeń reklamacyjnych za pobraniem.
5. Po rozpatrzeniu reklamacji oraz wykonaniu ewentualnej naprawy gwarancyjnej lub wymianie produktu na nowy, produkt przekazywany jest Klientowi osobiście w siedzibie PRINTLAND lub za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera DPD Polska na koszt firmy PRINTLAND.

Ewentualne spory związane z realizacją zamówień i reklamacji świadczonymi przez firmę PRINTLAND będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient, który jest konsumentem w rozumieniu prawa może skorzystać z pozasądowego sposobu rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia ewentualnych roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Wrocławiu (50 - 069 Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich 15 a). Informacje na temat trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” oraz pod adresem wiih.ibip.wroc.pl/public/?id=72314.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu