Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery do HP, Tusze do HP » Tusze zamienniki » Zamiennik HP 342 Asarto tusz do HP 342 , 18ml , DJ 5440, PS2575 , color- HP C9361EE
Kontakt
Kategorie
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Zamiennik HP 342   Asarto tusz do HP 342 ,  18ml ,  DJ 5440, PS2575 ,  color- HP C9361EE

Zamiennik HP 342 Asarto tusz do HP 342 , 18ml , DJ 5440, PS2575 , color- HP C9361EE

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-H342

Kod EAN: 5901741402632

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 76,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
Asarto tusz do HP 342 , 18 ml , DJ 5440, PS2575 , color

Do drukarek:
HP Deskjet 5440, HP Deskjet D4160, HP Officejet 6310, HP Officejet 6315,
HP PSC 1507, HP PSC 1510, HP PSC 1510s, HP Photosmart 2570, HP Photosmart 2575,
HP Photosmart C3100, HP Photosmart C3170, HP Photosmart C3175, HP Photosmart C3180,
HP Photosmart C3190, HP Photosmart C4180, HP Photosmart C4190, HP Photosmart 7850

Wydajność- 212 stron

 


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu