Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery do Samsung » Tonery zamienniki » ML-D2850B toner Samsung zamiennik Asarto - 2850A - 2000str. - ML2850D, 2851ND - BLACK
Kontakt
Kategorie
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
ML-D2850B toner Samsung zamiennik Asarto - 2850A - 2000str. - ML2850D, 2851ND - BLACK

ML-D2850B toner Samsung zamiennik Asarto - 2850A - 2000str. - ML2850D, 2851ND - BLACK

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-LS2850SN

Kod EAN: 5901741401963

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 220,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
Asarto toner do Samsung - 2850A - 2000str. - ML2850D, 2851ND - black

Do drukarek:


Samsung ML-2850, Samsung ML-2850D, Samsung ML-2850DR,
Samsung ML-2850ND,Samsung ML-2851, Samsung ML-2851NDR

Samsung ML 2850, Samsung ML 2850D, Samsung ML 2850DR,
Samsung ML 2850ND, Samsung ML 2851, Samsung ML 2851NDR

 Samsung ML2850, Samsung ML2850D, Samsung ML2850DR,
Samsung ML2850ND, Samsung ML2851, Samsung ML2851NDR



Wydajność:2000 stron przy 5% pokryciu


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu