Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery do Canon, Tusze do Canon » Tusze zamienniki » BX-3 Canon zamiennik Asarto tusz do Canon CBXBK , FAX B100, 110, MultiPASS 10 I black-zamiennik Canon 0884A002
Kontakt
Kategorie
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
BX-3 Canon zamiennik Asarto tusz do Canon CBXBK , FAX B100, 110, MultiPASS 10 I black-zamiennik Canon  0884A002

BX-3 Canon zamiennik Asarto tusz do Canon CBXBK , FAX B100, 110, MultiPASS 10 I black-zamiennik Canon 0884A002

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-CBX3

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 127,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
Asarto tusz do Canon CBXBK , FAX B100, 110, MultiPASS 10 I black

Do drukarek: Canon FAX B100, 110, MultiPASS 10

Canon FAX-B100, Canon FAX-B110, Canon FAX-B120, Canon FAX-B140, Canon FAX-B150,
Canon FAX-B170, Canon FAX-B190, Canon FAX-B155, Canon FAX-B540, Canon FAX-B550,
Canon FAX-B600, Canon FAX-B640, Canon FAX-B820, Canon FAX-B840
Canon MultiPass 10, Canon MultiPass 800, Canon MultiPass 820, Canon MultiPass 1000

Pojemność- 23ml



Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu