Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery do Brother, Tusze do Brother » Tonery zamienniki » Zgodny z TN2220 Brother zamiennik Asarto toner do Brother TN2220 - HL 2240, 2251 - BLACK
Kontakt
Kategorie
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Zgodny z TN2220 Brother zamiennik Asarto toner do Brother TN2220 - HL 2240, 2251 - BLACK

Zgodny z TN2220 Brother zamiennik Asarto toner do Brother TN2220 - HL 2240, 2251 - BLACK

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-LB2220N

Kod EAN: 5901741404377

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 94,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
Asarto toner do Brother TN2220 - HL 2240, 2251 - black

Do drukarek:  
Brother HL-2240, Brother HL-2240D, Brother HL-2250DN, Brother HL-2270DW, Brother DCP-7060D, Brother DCP-7065DN, Brother DCP-7070DW, Brother MFC-7360N, Brother MFC-7460DN, Brother MFC-7860DW, Brother Fax-2840, Brother Fax-2845, Brother Fax-2940

Brother HL2240, Brother HL2240D, Brother HL2250DN, Brother HL2270DW, Brother DCP7060D, Brother DCP7065DN, Brother DCP7070DW, Brother MFC7360N, Brother MFC7460DN, Brother MFC7860DW, Brother Fax2840, Brother Fax2845, Brother Fax2940

Brother HL 2240, Brother HL 2240D, Brother HL 2250DN, Brother HL 2270DW, Brother DCP 7060D, Brother DCP 7065DN, Brother DCP7070DW, Brother MFC 7360N, Brother MFC 7460DN, Brother MFC 7860DW, Brother Fax 2840, Brother Fax 2845, Brother Fax 2940


Wydajność: 2600 stron przy 5% pokryciu


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu