Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery do Canon, Tusze do Canon » Tonery zamienniki » Zgodny z EP-27 BLACK toner Asarto zamiennik do drukarki Canon i-SENSYS LBP-7100Cn, LBP-7110Cw Canon i-SENSYS MF-623Cn, MF-628Cw
Kontakt
Kategorie
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Zgodny z  EP-27 BLACK toner  Asarto zamiennik do drukarki Canon i-SENSYS LBP-7100Cn, LBP-7110Cw  Canon i-SENSYS MF-623Cn, MF-628Cw

Zgodny z EP-27 BLACK toner Asarto zamiennik do drukarki Canon i-SENSYS LBP-7100Cn, LBP-7110Cw Canon i-SENSYS MF-623Cn, MF-628Cw

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-LC27

Kod EAN: 5901741405787

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 154,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
AS-LC27  BLACK toner  Asarto zamiennik  Canon EP-27 8489A002AA

Do drukarek:

 Canon MF3110, Canon MF3220, Canon MF3240, Canon MF5630, Canon MF5650, Canon MF5730, Canon MF5750, Canon MF5770 , Canon MF-3110, Canon MF-3220, Canon MF-3240, ,  Canon MF 5650, Canon MF 5730, Canon MF 5750, Canon MF 5770,
Canon LBP3200

Wydajność: 2 500 stron przy 5% pokryciu


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu