Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery do Epson, Tusze do Epson » Tusze zamienniki » Zgodny z C13T66414A BLACK tusz Asarto zamiennik Epson T6641 do drukarki Epson L110, L130, L200, L210, L220, L300, L310, L355, L365, L455
Kontakt
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Chmura tagów
Zgodny z C13T66414A BLACK  tusz Asarto zamiennik Epson T6641 do drukarki Epson L110, L130, L200, L210, L220, L300, L310, L355, L365, L455

Zgodny z C13T66414A BLACK tusz Asarto zamiennik Epson T6641 do drukarki Epson L110, L130, L200, L210, L220, L300, L310, L355, L365, L455

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-E6641BN

Kod EAN: 5901741409587

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 28,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
AS-E6641BN  BLACK  tusz Asarto fabrycznie nowy zamiennik Epson T6641

Do drukarek:

Epson L110, Epson L130, Epson L200, Epson L210, Epson L220, Epson L300, Epson L310
Epson L355, Epson L355, Epson L365, Epson L455



Pojemność: 70 ml


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu