Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery do HP, Tusze do HP » Tusze zamienniki » Zamiennik HP 364XL photo black Asarto tusz do HP 364XL , 21 ml , Photosmart B8550, C5324, photo black- HP CB322EE
Kontakt
Kategorie
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Zamiennik HP 364XL photo black  Asarto tusz do HP 364XL ,  21 ml ,  Photosmart B8550, C5324,  photo black- HP CB322EE

Zamiennik HP 364XL photo black Asarto tusz do HP 364XL , 21 ml , Photosmart B8550, C5324, photo black- HP CB322EE

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-H364XL

Kod EAN: 103221202

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 60,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
Asarto tusz do HP 364XL , 21ml , Photosmart B8550, C5324, photo black

Do drukarek:
HP Deskjet 3070A, HP Officejet 4620 e-All-in-One Printer
HP Photosmart 5510, HP Photosmart 5514 e-All-in-One,
HP Photosmart 5515 e-All-in-One, HP Photosmart 6510, HP Photosmart 7510 e-All-in-One
HP Photosmart B8550, HP Photosmart C5324, HP Photosmart C5380, HP Photosmart C6324,
HP Photosmart C6380, HP Photosmart D5445, HP Photosmart D5460, HP Photosmart D7560,
HP Photosmart D7680, HP Photosmart e-Station C510a, HP Photosmart B010, HP Photosmart B109
HP Photosmart Plus B209, HP Photosmart Plus B21, HP Photosmart Premium C309, HP Photosmart Premium C310a
HP Photosmart Premium Fax C309a, HP Photosmart Premium Fax C410b, HP Photosmart Wireless B109, HP Photosmart Wireless B110, HP Photosmart eAIO 5510, HP Photosmart eAIO 5514, HP Photosmart eAIO 5515,
HP Photosmart eAIO 6510, HP Photosmart eAIO 7510


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu