Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery do HP, Tusze do HP » Tonery zamienniki » Zamiennik CE310A HP 126A Asarto toner do HP CE310A- CLJ Pro CP1025, 100M175, M275 - BLACK
Kontakt
Kategorie
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Zamiennik CE310A HP 126A  Asarto toner do HP CE310A- CLJ Pro CP1025, 100M175, M275 - BLACK

Zamiennik CE310A HP 126A Asarto toner do HP CE310A- CLJ Pro CP1025, 100M175, M275 - BLACK

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-LH310AN

Kod EAN: 5901741400782

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 117,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
Asarto toner do HP 126A - CLJ Pro CP1025, 100M175, M275 - black

Do drukarek:
HP LaserJet Pro CP1025 Color (CE913A), HP LaserJet Pro CP1025nw Color (CE914A), HP LaserJet Pro 100 M175a (CE865A), HP LaserJet Pro 100 M175nw (CE866A), HP TopShot LaserJet Pro M275 (CF040A)
HP CLJ Pro CP1025, HP CLJ Pro CP1025nw, HP CLJ Pro 100 M175a, HP CLJ Pro 100 M175nw, HP TopShot Pro M275


Wydajność: 1300 stron przy 5% pokryciu


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu