Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery do drukarek » Tonery do Konica Minolta » Tonery do Konica Minolta zamienniki » Toner Asarto do Konica-Minolta 321YN | A33K250 | 25000 str. | yellow
Kontakt
Kategorie
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Toner Asarto do Konica-Minolta 321YN | A33K250 | 25000 str. | yellow
Nowość

Toner Asarto do Konica-Minolta 321YN | A33K250 | 25000 str. | yellow

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-LM321YN

Kod EAN: 5901741419661

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 163,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
Toner Asarto zamiennik Konica-Minolta 321YN - zamiennik Konica-Minolta A33K250 Yellow Toner do drukarek:

Zamiennik Konica-Minolta przeznaczony do modeli:

Konica Minolta Bizhub C 224
Konica Minolta Bizhub C 224 e
Konica Minolta Bizhub C 284
Konica Minolta Bizhub C 284 e
Konica Minolta Bizhub C 364
Konica Minolta Bizhub C 364 e

Kolor Yellow (Żółty)

Wydajność: 25 000 stron A4 przy 5% pokryciu strony
Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania ch z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu