Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery do Brother, Tusze do Brother » Tonery zamienniki » TN7600 Brother zamiennik Asarto toner do Brother TN7600YJ1- HL1650, 1670N, 1850, 1870, 5030, 5040, 5050 - BLACK
Kontakt
Kategorie
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
TN7600 Brother zamiennik Asarto toner do Brother TN7600YJ1- HL1650, 1670N, 1850, 1870, 5030, 5040, 5050 - BLACK

TN7600 Brother zamiennik Asarto toner do Brother TN7600YJ1- HL1650, 1670N, 1850, 1870, 5030, 5040, 5050 - BLACK

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-LB7600

Kod EAN: 5901741405145

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 219,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
Asarto toner do Brother TN7600 - HL1650, 1670N, 1850, 1870, 5030, 5040, 5050 - black

Do drukarek:

Brother HL-1650, Brother HL-1670N, Brother HL-1850, Brother HL-1870N, Brother HL-5030, Brother HL-5040, Brother HL-5050, Brother HL-5070N, Brother DCP-8020, Brother DCP-8025D, Brother MFC-8420, Brother MFC-8820D

Brother HL1650, Brother HL1670N, Brother HL1850, Brother HL1870N, Brother HL5030, Brother HL5040, Brother HL5050, Brother HL5070N, Brother DCP8020, Brother DCP8025D, Brother MFC8420, Brother MFC8820D

Brother HL 1650, Brother HL 1670N, Brother HL 1850, Brother HL 1870N, Brother HL 5030, Brother HL 5040, Brother HL 5050, Brother HL 5070N
Brother DCP 8020, Brother DCP 8025D, Brother MFC 8420, Brother MFC 8820D


Wydajność:6500 stron przy 5% pokryciu


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu