Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery do Brother, Tusze do Brother » Tonery zamienniki » TN3060 Brother zamiennik Asarto toner do Brother TN3060 Black - HL 5130, 5140, 5170, 8040, 8045D, 8220, 844 - BLACK
Kontakt
Kategorie
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
TN3060 Brother zamiennik Asarto toner do Brother TN3060 Black - HL 5130, 5140, 5170, 8040, 8045D, 8220, 844 - BLACK

TN3060 Brother zamiennik Asarto toner do Brother TN3060 Black - HL 5130, 5140, 5170, 8040, 8045D, 8220, 844 - BLACK

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-LB3060

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 176,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
Asarto toner do Brother TN3060BK - HL 5130, 5140, 5170, 8040, 8045D, 8220, 844 - black

Do drukarek:
Brother HL-5130, Brother HL-5140, Brother HL-5150D, Brother HL-5170DN, Brother DCP-8040, Brother DCP-8045D, Brother DCP-8045DN, Brother MFC-8220, Brother MFC-8440, Brother MFC-8840D, Brother MFC-8840DN

Brother HL5130, Brother HL5140, Brother HL5150D, Brother HL5170DN, Brother DCP8040, Brother DCP8045D, Brother DCP8045DN, Brother MFC8220, Brother MFC8440, Brother MFC8840D, Brother MFC8840DN

Brother HL 5130, Brother HL 5140, Brother HL 5150D, Brother HL 5170DN, Brother DCP 8040, Brother DCP 8045D, Brother DCP 8045DN, Brother MFC 8220, Brother MFC 8440, Brother MFC 8840D, Brother MFC 8840DN


Wydajność: 6700 stron przy 5% pokryciu


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu