Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery do Brother, Tusze do Brother » Tonery zamienniki » Zgodny z TN2110 Brother zamiennik Asarto toner do Brother TN2110 - DCP7030, 7040, 7045N, HL2140, 2150N - BLACK
Kontakt
Kategorie
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Zgodny z TN2110 Brother zamiennik  Asarto toner do Brother TN2110 - DCP7030, 7040, 7045N, HL2140, 2150N - BLACK

Zgodny z TN2110 Brother zamiennik Asarto toner do Brother TN2110 - DCP7030, 7040, 7045N, HL2140, 2150N - BLACK

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-LB2110N

Kod EAN: 5901741401468

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 99,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
Asarto toner do Brother TN2110 - DCP7030, 7040, 7045N, HL2140, 2150N - black

Do drukarek:
Brother HL-2140, Brother HL-2150N, Brother HL-2170W
Brother DCP-7030, Brother DCP-7040, Brother DCP-7045N
Brother MFC-7320, Brother MFC-7440N, Brother MFC-7840W

Brother HL2140, Brother HL2150N, Brother HL2170W
Brother DCP7030, Brother DCP7040, Brother DCP7045N
Brother MFC7320, Brother MFC7440N, Brother MFC7840W

Brother HL 2140, Brother HL 2150N, Brother HL 2170W
Brother DCP 7030, Brother DCP 7040, Brother DCP 7045N
Brother MFC 7320, Brother MFC 7440N, Brother MFC 7840W


Wydajność:1500 stron przy 5% pokryciu


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu