Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery do Samsung » Tonery zamienniki » SCX-4521D3 toner Samsung zamiennik Asarto - 4521D3 - 3000str. - SCX4521F - BLACK
Kontakt
Kategorie
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
SCX-4521D3 toner Samsung zamiennik Asarto - 4521D3 - 3000str. - SCX4521F - BLACK

SCX-4521D3 toner Samsung zamiennik Asarto - 4521D3 - 3000str. - SCX4521F - BLACK

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-LS4521

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 188,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
Asarto toner do Samsung - 4521D3 - 3000str. - SCX4521F - black

Do drukarek:
Samsung ML1610, Samsung ML1615, Samsung ML1620, Samsung ML1625, Samsung ML2010P,
Samsung ML2510, Samsung ML2570, Samsung ML2571N, Samsung SCX4321, Samsung SCX4521F,
Samsung SCX4521Samsung ML 1610, Samsung ML 1615, Samsung ML 1620, Samsung ML 1625, Samsung ML 2010P, Samsung ML 2510, Samsung ML 2570, Samsung ML 2571N, Samsung SCX 4321, Samsung SCX 4521F, Samsung SCX 4521


Wydajność:3000 stron przy 5% pokryciu


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu