Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery do Samsung » Tonery zamienniki » Zgodny z SU758A MLT-D1052L toner Samsung zamiennik Asarto - 1052 - 2500str. - ML1910, 1915, 2525, 2525W, 2580N - BLACK
Kontakt
Kategorie
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Zgodny z  SU758A MLT-D1052L toner Samsung zamiennik Asarto  - 1052 - 2500str. - ML1910, 1915, 2525, 2525W, 2580N - BLACK

Zgodny z SU758A MLT-D1052L toner Samsung zamiennik Asarto - 1052 - 2500str. - ML1910, 1915, 2525, 2525W, 2580N - BLACK

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-LS1052N

Kod EAN: 5901741401857

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 171,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
Asarto toner do Samsung - 1052 - 2500str. - ML1910, 1915, 2525, 2525W, 2580N - black

Do drukarek:
Samsung ML-1910, Samsung ML-1915, Samsung ML-2525, Samsung ML-2525W, Samsung ML-2540, Samsung ML-2545, Samsung ML-2580, ML-2580N, Samsung SCX-4600, Samsung SCX-4623, Samsung SCX-4623F, Samsung SCX-4623FN

Samsung ML1910, Samsung ML1915, Samsung ML2525, Samsung ML2525W, Samsung ML2540, Samsung ML25450, Samsung ML2580, ML2580N, Samsung SCX4600, Samsung SCX4623, Samsung SCX4623F, Samsung SCX4623FN

 Samsung ML 1910, Samsung ML 1915, Samsung ML 2525, Samsung ML 2525W, Samsung ML 2540, Samsung ML 2545, Samsung ML 2580, ML 2580N, Samsung SCX 4600, Samsung SCX 4623, Samsung SCX 4623F, Samsung SCX 4623FN


Wydajność: 2500 stron przy 5% pokryciu


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu