Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery do Brother, Tusze do Brother » Tusze zamienniki » LC900C Brother zamiennik Asarto tusz do Brother LC 900C , DCP110C, DCP115C, DCP120C, DCP310CN- CYAN
Kontakt
Kategorie
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
LC900C Brother zamiennik Asarto tusz do Brother LC 900C ,  DCP110C, DCP115C, DCP120C, DCP310CN- CYAN

LC900C Brother zamiennik Asarto tusz do Brother LC 900C , DCP110C, DCP115C, DCP120C, DCP310CN- CYAN

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-B900C

Kod EAN: 5901741403134

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 23,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
Asarto tusz do Brother LC900C , DCP110C, DCP115C, DCP120C, DCP310CN, DCP I cyan

Do drukarek Brother:

DCP-110C, DCP-115C, DCP-117C, DCP-120C,DCP-310CN, DCP-315CN, DCP-340CW, FAX-1835C
FAX-1840C, FAX-1940CN, FAX-2440C, MFC-210C, MFC-215C, MFC-410CN, MFC-425CN, MFC-3240C,
MFC-3340C, MFC-5440CN, MFC-5460CN, MFC-5840CN, MFC-620C

DCP110C, DCP115C, DCP117C, DCP120C, DCP310CN, DCP315CN, DCP340CW, FAX1835C
FAX1840C, FAX1940CN, FAX2440C, MFC210C, MFC215C, MFC410CN, MFC425CN, MFC3240C,
MFC3340C, MFC5440CN, MFC5460CN, MFC5840CN, MFC620C

DCP 110C, DCP 115C, DCP 117C, DCP 120C, DCP 310CN, DCP 315CN, DCP 340CW, FAX 1835C
FAX 1840C, FAX 1940CN, FAX 2440C, MFC 210C, MFC 215C, MFC 410CN, MFC 425CN, MFC 3240C,
MFC 3340C, MFC 5440CN, MFC 5460CN, MFC 5840CN, MFC 620C


Wydajność:765 stron przy 5% pokryciu


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu