Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery do Brother, Tusze do Brother » Tusze zamienniki » Zgodny z LC1240BK Brother zamiennik Asarto tusz do Brother LC1240BK, DCP-J525W, DCP-J725DW, DCP-J925DW BLACK
Kontakt
Kategorie
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Zgodny z  LC1240BK Brother zamiennik Asarto tusz do Brother LC1240BK, DCP-J525W,  DCP-J725DW, DCP-J925DW BLACK

Zgodny z LC1240BK Brother zamiennik Asarto tusz do Brother LC1240BK, DCP-J525W, DCP-J725DW, DCP-J925DW BLACK

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-B1240BXL

Kod EAN: 5901741404896

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 22,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
Asarto tusz do Brother 1240BKXL, DCP-J525W,  DCP-J725DW, DCP-J925DW, black

Do drukarek:
Brother DCP-J525W, Brother DCP-J725DW, Brother DCP-J925DW, Brother MFC-J430W, Brother MFC-J625DW, Brother MFC-J825DW, Brother MFC-J5910DW, Brother MFC-J6510DW, Brother MFC-J6710DW, Brother MFC-J6910DW

Brother DCP J525W, Brother DCP J725DW, Brother DCP J925DW, Brother MFC J430W, Brother MFC J625DW, Brother MFC J825DW, Brother MFC J5910D, Brother MFC J6510DW, Brother MFC J6710DW, Brother MFC J6910DW

 Brother DCPJ525W, Brother DCPJ725DW, Brother DCPJ925DW, Brother MFCJ430W, Brother MFCJ625DW, Brother MFCJ825DW, Brother MFCJ5910D, Brother MFCJ6510DW, Brother MFCJ6710DW, Brother MFCJ6910DW


Wydajność: 1400 stron przy 5% pokryciu


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu