Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery do Lexmark, Tusze do Lexmark » Tonery zamienniki » Zgodny z E260A11E E260 toner Lexmark E260A11E zamiennik Asarto - 3500str. - E260, 360, 460, 462 - BLACK
Kontakt
Kategorie
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Zgodny z E260A11E E260 toner Lexmark E260A11E zamiennik Asarto - 3500str. -  E260, 360, 460, 462 - BLACK

Zgodny z E260A11E E260 toner Lexmark E260A11E zamiennik Asarto - 3500str. - E260, 360, 460, 462 - BLACK

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-LL260

Kod EAN: 5901741404568

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 366,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
Asarto toner do Lexmark E260 - 3500str. - E260, 360, 460, 462 - black

Do drukarek:
Lexmark E260dn, Lexmark E360d, Lexmark E360dn,

Lexmark E460dw, Lexmark E460dn, Lexmark E462dtn

Lexmark E260, Lexmark E260d, Lexmark E260dn,Lexmark X466dwe

Lexmark E360d, Lexmark E360dn, Lexmark E460dw, Lexmark E460dn

Lexmark X463de, Lexmark X464de, Lexmark X466de, Lexmark X466dte,



Wydajność: 3500 stron przy 5% pokryciu


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu