Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery do Ricoh » Tonery zamienniki » Zgodny z 841347 BLACK toner Asarto zamiennik Ricoh 841347 do drukarki Ricoh Aficio MP3500, MP3500 AD, MP3500 P, MP3500 SP Ricoh Aficio MP4000B Ri
Kontakt
Kategorie
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Zgodny z 841347 BLACK  toner  Asarto zamiennik  Ricoh 841347 do drukarki Ricoh Aficio MP3500, MP3500 AD, MP3500 P, MP3500 SP  Ricoh Aficio MP4000B  Ri

Zgodny z 841347 BLACK toner Asarto zamiennik Ricoh 841347 do drukarki Ricoh Aficio MP3500, MP3500 AD, MP3500 P, MP3500 SP Ricoh Aficio MP4000B Ri

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-LR3500N

Kod EAN: 5901741409303

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 163,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
AS-LR3500N BLACK  toner  Asarto zamiennik  Ricoh 841347

Do drukarek:

Ricoh Aficio MP3500, MP3500 AD, MP3500 P, MP3500 SP; Ricoh Aficio MP4000B; Ricoh Aficio MP4500, MP4500 AD, MP4500 P, MP4500 SP;


Wydajność: 30 000 stron przy 5% pokryciu


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu