Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery do Brother, Tusze do Brother » Tonery zamienniki » AS-LB135MN MAGENTA toner Asarto zamiennik Brother TN135M do drukarki Brother MFC-9440CN/9450CDN/9450CDNW/9840C
Kontakt
Kategorie
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
AS-LB135MN MAGENTA toner Asarto zamiennik Brother TN135M do drukarki Brother MFC-9440CN/9450CDN/9450CDNW/9840C

AS-LB135MN MAGENTA toner Asarto zamiennik Brother TN135M do drukarki Brother MFC-9440CN/9450CDN/9450CDNW/9840C

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-LB135BKN

Kod EAN: 5901741401505

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 208,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
AS-LB135MN MAGENTA toner Asarto zamiennik Brother TN135M

Do drukarek:
Brother HL-4040CN, Brother HL-4050CDN, Brother HL-4070CDW, Brother DCP-9040CN, Brother DCP-9042CDN, Brother DCP-9045CDN, Brother DCP-9440CN, Brother DCP-9450CDN, Brother MFC-9840CDW

Brother HL4040CN, Brother HL4050CDN, Brother HL4070CDW, Brother DCP9040CN, Brother DCP9042CDN, Brother DCP9045CDN, Brother MFC9440CN, Brother MFC9450CDN, Brother MFC9840CDW

Brother HL 4040CN, Brother HL 4050CDN, Brother HL 4070CDW, Brother DCP 9040CN, Brother DCP 9042CDN, Brother DCP 9045CDN, Brother MFC 9440CN, Brother MFC 9450CDN, Brother MFC 9840CDW

Wydajność: 4 000 stron przy 5% pokryciu


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu