Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery do Brother, Tusze do Brother » Tusze zamienniki » Zgodny z LC123M MAGENTA tusz Asarto zamiennik Brother LC-123M do drukarki Brother DCP-J132W, DCP-J152W, DCP-J552DW
Kontakt
Kategorie
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Zgodny z LC123M MAGENTA  tusz Asarto zamiennik Brother LC-123M do drukarki Brother DCP-J132W, DCP-J152W, DCP-J552DW

Zgodny z LC123M MAGENTA tusz Asarto zamiennik Brother LC-123M do drukarki Brother DCP-J132W, DCP-J152W, DCP-J552DW

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-B123M

Kod EAN: 5901741406111

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 23,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
AS-B123M MAGENTA  tusz Asarto zamiennik Brother LC-123M

Do drukarek:

Brother DCP-J132 W, Brother DCP-J4110 DW, Brother DCP-J150 Series, Brother DCP-J4110 W, Brother DCP-J152 WR, Brother DCP-J152 W, Brother DCP-J752 DW, , Brother DCP-J552 DW
Brother MFCJ4410 DW, Brother MFCJ4310 DW, Brother MFCJ4710 DW, Brother MFCJ6520 DW, Brother MFCJ4510 DW, Brother MFCJ650 DW, Brother MFCJ6720 DW, Brother MFCJ870 DW, Brother MFCJ475 DW, Brother MFCJ470 DW, , Brother MFCJ6920 DW


Wydajność: 600 stron przy 5% pokryciu


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu