Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery do Konica Minolta » Tonery zamienniki » A0V306H toner Konica Minolta zamiennik Asarto - MC1600W - 2500str - MC 1600, 1650 - YELLOW
Kontakt
Kategorie
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
A0V306H toner Konica Minolta zamiennik Asarto - MC1600W - 2500str - MC 1600, 1650 - YELLOW

A0V306H toner Konica Minolta zamiennik Asarto - MC1600W - 2500str - MC 1600, 1650 - YELLOW

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł

Kod producenta: AS-LM306H

Kod EAN: 5901741402311

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 232,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
Asarto toner do Konica Minolta - MC1600W - 2500str - MC 1600, 1650 - yellow

Do drukarek:
Minolta Magicolor 1600W, Minolta Magicolor 1650EN,
Minolta Magicolor 1680MF, Minolta Magicolor 1690MF
Minolta 1600W, Minolta 1650EN, Minolta 1680MF, Minolta 1690MF


Wydajność: 2500 stron przy 5% pokryciu


Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor






 
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu